Tentaplugg!

 
Idag blir det tidig avgång till plugget.
 
Skall plugga med brudarna grus idag :-)
 
Sedan vid 13 är det avslutande frågestund med båda lärarna.
 
Måste fundera på vad jag absolut inte kan till denna tenta, det är en hel del haha men det löser sig, intensiv plugg har alltid varit min grej så det löser sig.
 
Dock könns det som att kroppen har blivit överkörd av ett tåg...   Mindre mysigt, har svettats inatt och haft feber men nu mår jag skapligt och har noll feber, tröck i mig febernedsättande nu "just in case", hade dock behövt dom igårkväll men bestämde mig för att få svettas inatt istället.
 
Gött med "självdiagnostik/självmedicinering", har alltid varit sån och jag lever ju och är nästintill aldrig sjuk.
 
Nu dags att dejta sminket så man ser respektabel ut!
 
 
 
I nya plugget sen tänker ja fan gå utan smink, pallar inte.....
 
 
"Tjing"
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0