Snön faller men jag faller inte med den

 
 
Utan jag stärks.
 
Jag älskar snö har alltid gjort, får lusten att vilja slänga på mig täckbyxor och ge mig ut och åka snowracer och pulka.
 
Synd att jag inte har någon :-( 
 
Borde kanske ta å köpa en nån gång, skulle vara kul då jag verkligen vill ha en snowracer. Skulle kunna tänka mig en sportröd, men en rosa skulle vara awesome!
 
JA jag har passerat 30 men vem fan tänker vara övervuxen ???!?!??!?!??
 
 
 
 
Vanligtvis uppskattar jag inte sånna här klipp men dessa grabbar har slagit huvudet på spiken!
 
Det skulle kunna vara jag å söta lilla T då hon å jag tycker tvärsemot om snön då hon får ont medans min själ gör ont utan den.

Kommentarer
Postat av: TT

Jupp... du rullar runt i den i glädje medan jag svär för att jag inte kommer hem hur mycket jag än kämpar :P Med eller utan massa kassar som i videon...
Snö är vackert men smärtan för varje steg gör att det inte e vackert nog att vara värt det, för mig.

2014-01-20 @ 20:38:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0