nyårslöften....

 
Jag ger aldrig nyårslöften för jag har alltid insett att det är fånigt...
 
Men nu detta år ska jag göra det.
 
Från och med nu i år 2014 kan folk glömma att ja dansar efter deras pipa. 
Jag tänker sluta var nån jävla räddare i nöden för man får noll och ingenting tillbaka! 
 
Jag tänker inte ringa till vissa längre jag tänker sluta svara på dumma saker. Anser ja att era problem är fjantiga kommer ja inte ens bry mig om att ge råd!
 
Blir du bostadslös, kan du glömma bo hos mig.
 
Fortsätter du knarka eller supa = inte mitt problem...
 
Väljer du att stanna med en idiot så är INTE det mitt problem.
 
Försöker ni ta livet av er så kan ni sluta räkna med mig då ja tröttnat då jag från och med IDAG tänker sluta tycka så jävla synd om folk....
 
För jag är trött på att vara allt och allas jävla spyhink då det passar ER! 
 
Så gott nytt år till MIG SJÄLV och framtiden som kommer bli betydligt enklare! 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0