Min vän har CANCER

 
Cancer ordet som förföljer mig och mina nära och kära ta mig fan ÖVEALLT....
 
Det känns som att det hela tiden ringer på dörren så fort man slappnar av...
 
PLING PLONG, den står utanför som ett jävla jehovas vittne......  
 
Än så länge har jag sluppit ha skiten i min egna kropp. 
 
Men så många som dött senaste åren.... Shit fan va många det är!
 
Måste säga att man blir lite nervös och orolig.... 
 
Dock denna gång är jag mycket mindre orolig då kvinnan som har det nu är en enorm fighter!
 
Hon är en av de envisaste kvinnorna jag känner.
 
Hon har dessutom slagits i hårdare strider förr.
 
Så det finns kraft kvar denna gång oxå och FAN va mycket hon har att kämpa för! 
 
 
 
Denna äckelcancer skall försvinna lika snabbt som den kom, riksarslet till modertumör FÖRSVINN! 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0