Just nu....

 
Jag är fan snäll så jag är dum å JA jag är en surfitta med åsikter i MITT egna jävla hem......
 
Jag har rätt till mina åsikter OCH framförallt om det är jag som betalar så är det MITT inte en sekund ditt du skall vara tacksam för att ja släppt in er i mitt liv........   
 
Jag har anpassat sönder mig för er 2...
 
Så länge inga pengar rullar in så har du noll rätt till en egen åsikt, eller ja du kan uttrycka åsikter men då du inte följer angivna regler å ja blir förbannad, va hade du väntat dig?
 
Detta är inget jävla HOTELL! 
 
Börja handla istället för att leva på andra som en jävla parasit!
 
Det är inte jag som fuckat upp mitt liv så jävla stenhårt så d finns inga ord för hur mycket....
 
DOCK gör du ett å annat framsteg oxå men det räcker inte för att ja skall orka bita ihop längre.
 
Jag låter min ilska gå ut över andra än dig såååå många gånger för att ja inte kan samla mig själv i all denna stress DU skapat mig.
 
Jag älskar dig det vet du men för i helvete skärpning!
 
 
 
 
 


Kommentarer
Postat av: Annica

Go Girl. Du har rätt, inga pengar , inte rätt att gnälla eller ställa krav. Dina pengar, ditt hem. Puss

2013-10-16 @ 12:07:25
URL: http://annicaj73.wordpress.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0