Idag är dagen!

Idag skulle vi kört flyttlasset åt brudarna kl 10 men som VANLIGT fuckade det ur så det kommer troligen ske efter 16....
 
Jag blir så jävla trött på att rutinerna spricker det fuckar liksom upp hela min dag, jag insåg för någon dag sedan att ja inte kommer kunna träna å få må bra inombords förräns vår lya är tom!
 
Snart snart snart men det blir sen sen sen....    Jobbigt, dock inte kul för min väninna heller som oxå mår piss i allt detta,,,,, pga att inte ha en fast bostad till henne och hennes dotter...
 
Socialen är ett jävla skämt!  Dom vägrar hjälpa dom med en bostad, vi bor ju i finfina Sverige å här skall alla andra få bostad före våra svenskar som bott här jämt.
 
Det är viktigare att ge ut alla bostäder akut till migrationsverket.
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0