Trött på folk....

 
Folk och deras löften, folk och deras patetiska ursäkter...  VISSA typ Js och "Ss" hade iallafall en VETTIG orsak!
 
Dessutom om man bjudit in folk som tackat ja vore det trevligt att FOLK HÖRDE av sig minst dagen innan inte timmar innan....   
 
Uselt, ja uselt...
 
 
Dessutom är jag förbannad på LEDIGA semesterfirare som har mage att uttala sig om SOMMAREN och värmen...
 
 
Jag har slitit halvt ihjäl mig....  
 
Skulle döda för att få bada, men jag HINNER inte-..........
 
 
Sedan är jag trött på att du ALLLTID ringer då jag har visningar eller RÅKAR vara på fest, som händer 4 ggr per år... OCH du dessutom varken tackat ja eller nej....    Men dina RIKTIGA vänner är väl viktigare... 

Kommentarer
Postat av: TT

Hoppas ni hade trevligt iaf. Och att min förklaring var godtagen :) Min plånbok sa nej denna gång men OM du har nån runt jul när de har röda plastljus så ska vi ha :)

2013-07-30 @ 00:24:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0