VÄDRET OCH VECKANS MODE!

Folk vill tydligen att jag skall bli en sån där jävla Svensson som diskuterar vädret pratar om skor, kläder, mode helt enkelt! 
 
Somliga kallar det modeblogg jag kallar det skitblogg....
 
Blir förbannad då folk få tycka och tänka precis som dom vill, men dömma mig precis jämt.
 
NÄR hade NI inte avvikande åsikter eller ni kanske följer strömmen.
 
Det snackas om att folk skall vara så PK men jag är inte PK alltid men visst tycker jag olika om saker.... 
 
Jag är en person som alltid vrider och vänder på saker, har inga skygglappar på alls.   
 
Jag känner, tycker, lever som JAG vill.
 
Jag har varit formad under tvång såååå många gånger det är slut med det! 
 
 
Den som är totalt felfri å som ALDRIG skadar andra i sina åsikter kan ju kasta första stenen.....
 
 
 
Det va dock inte min mening att göra P illa och det vet nog P om om P tänker efter.
Jag menar aldrig att skada min flock!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0