Så trött....

Så jävla less på att få OBEFOGAD skit från allt å alla..!

Jag är ingen jävla RESERVPLAN någon man umgås med elller hämtar saker ifrån eller

tigger saker av då det PASSAR!  

Ta ansvar för dina egna handlingar för i helvete!

Sluta försöka projektera din skit på MIG!

Jag har funnits här hela tiden under detta helvete men vart fanns DU för mig?

Min operation har tagit sjukt mycket energi och kraft jag har mått rysligt dåligt

haft komplikation på komplikation!

JA det har varit INÅTHELETE JÄVLIGT för DIG men HUR kan du ha MAGE att säga att

mina bröst är SKIT Å INGENTING värda? 

Du säger INDIREKT alltså att jag inte är värd NÅGONTING är det så?

Jag har gjort uppoffringar till förbannelse å VAD FAN HAR DU GJORT för mig under den här tiden???

Jag fick ännu en komplikation pga stressen över att hinna "hem" för din skull å HUR tackar du mig?

Jo du kallar mig för lögnare då du inte tar ansvar för dina egna handlingar...

FY FAN rätt ut sagt!

Förväntar mig en JÄVLA ursäkt från dig...!

Denna gång GICK DU FÖR LÅNGT!


ÄVEN JAG vill bara vila och må bra.. Kunna få läka ihop.... slicka mina sår.... 

Jag hade oxå saker och minnen därifrån...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0