Idag skall ja få nya naglar!!!

ÅH idag skall jag till min mirakeltjej å få nya naglar ÅHHH som jag har längtat då jag gjorde mina sista innan operationen.

Åhh vill ha frostiga snöiga naglar hoppas på att hon har nån bra idé för jag har typ 1000 ideér å bara tio naglar!

Helt sjukt va jag längtar till att få bli ompysslad av fina M å mysa med henne i 2 timmar dricka kaffe å snacka en massa skit!

Nu fattas bara en massa snö så att jag får inviga mina nya längdskidor och susa fram i snön oxå!

Detta år va inget höjdarår förutom alla bröllopen å framförallt VÅRT kärlekswedding att man kan älska en man så oerhört mycket!

Han och jag är MAGI!


Nog om detta nu skall jag å dammsugaren ha en DEJT å så skall jag plocka lite här hemma å inviga mina nya skåp i våran underbara nya köksö!


Bilder kommer i eftermiddag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0