En hemlig blogg!

Usel på att skriva just nu... undra varför det är så.....

Kan ju vara att jag inte tar mig tiden ofta sitter jag med hemsidan ÖPPEN men känner att inget vettigt kommer ut ur skallen som är värt att skrivas ner...

Har läst en blogg precis som jag fick på med ett privat meddelande på fejjan :-) Glad att få läsa den :-) känns lite extra då man får tillgång till människors nya privata bloggar där man väljer vilka som får läsa.

Många har "dom" men säger inget.

Självklart har även jag en... skulle inte överleva annars orkar nämligen inte skriva dagbok längre ( pappersvarianten )...

Min hemliga kan anses som hård å kall då jag mått sådär nu ett tag men nu vänder allt å jag är mitt gamla FAB jag igen!  Dessutom så ka jag vräka ur mig alla känslor där som inte är för alla ;-)


D börjar reda sig nu å allt känns faktiskt UNDERBART bra!

Orkar dock inte bry mig om julstressen som allt å alla har, jag har sagt d innan å jag säger d NU igen, VI kommer INTE köpa julklappar då vi skall unna oss en underbar bröllopsresa! Julklappar kommer enbart köpas till barn under 18 år!

Julen är ett jävla TVÅNG i min värld, hatar TVÅNG kräks inombords av julens alla TVÅNG...
Sjukt missnöjd med vårt sk "julpynt" i år, blev katastrof just pga att jag är yopererad eller nja d va 2 månader sedan igår, dock är jag inte 100 % fit for fight utan bara 99 % typ... ;-)

Igår fick jag dock en julklapp en helt fantastisk sådan sjuuuukt glad tack "B" för den annorlunda klappen ♥ För er som är nyfikna så fick jag inramade samlarmynt från året jag föddes sjukt BRA gåva :-)


Idag skall jag umgås med "broder" han slaggade här inatt så han kan anse sig själv som KIDNAPPAD då jag skall dra runt honom på stan idag HELA DAGEN hihi.

Skall förbi min älskades jobb oxå med käk så han inte svälter ihjäl då han skall jobba utomhus stackarn, i detta jä'vla pissväder SNÖ TACK ENBART SNÖ Å INGET SLASK!


Ikväll kommer min älskade "Mi" oxå FAN va jag har saknat henne hon skall sova här tills imorgon på "Hostell E&A" äntligen kommer hon hem till Sverige dock endast för att rymma "hem" snart igen!  Jag får dock ha henne här ett dygn så jag är glaaaaad ♥


Undra hur länge "broder" skall få sova.... jag har redan fått i mig en kopp kaffe å hoppas innerligt att jag inte redan väckt honom då ja sitter här å skriver....

Kanske man skulle låta honom sova ELLER koka lite te å väcka honom å tvinga honom att se på tv å mysa m tjejerna framför tv-n. Önskar min kärlek va hemma oxå så att jag kunde få plåga 2 morgontrötta ♥

Vinke vink så länge!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0