Dusch med DROPP!

Ja så är det ju det här med att duscha som jag så GLADELIGEN gjorde innan min operation jag kunde duscha 1-2 ggr om dagen å NJÖÖÖT verkligen av det.

Nu efter operationen måste jag plåstra alla komplikationssår efter varje dusch då min kropp tar in vatten å sedan sprutar det nästan vatten ur mig.. HURRA!


Helt fucking fabulous....!!

Ni skulle fan se min hud efter allt plåstrande å tejpande...  känns lagom sexigt då man jobbade igår å kände hur det RANN sårvätska ner för magen innanför tröjjan hade inte ens duschat igår morse eftersom jag VET hur d blir då.. 

Det är ju ingen fara egentligen hade ju "bara" missat att lägga kompressen rätt då jag va hos doktorn... FANTASTISKT!

Kommentarer
Postat av: Julle

har det inte läkt än!?

2011-12-23 @ 23:07:44
URL: http://julles.bloggspace.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0