Fick massage igår!

Å det är nu jag skall ge räkningen till min arbetsgivare....

Min rygg å mina axlar mådde INTE bra alls... AJAJAJAJ


Det gjorde sjuuuuukligt ont att ligga där å veta att min älaksde gett mig det i födelsedagspresent lite

romantiskt sådär hehe = ROMANTIK GÖR ONT!!!  muhuhahhahaaha


Idag är det full kalender!   
*Kl 10 skall mitt allt till veterinären å kolla upp hennes knepiga hosta.
*Kl 13,30 skall min bättre hälft till sjukstugan å kolla sin nötalergi en gång för alla med RIKTIGA test inte jag tror att jag inte tål.... mummel mummel...  
*Sedan kl 15-16 nån gång skall jag trampa iväg å kolla på en lägenhet en bit bort åt min väninna som söker söker söker efter ett nytt hem denna är SVINDYR men ack så fin!   Så jag å min videokamera skall på upptäcktsfärd!


Ser fram emot denna dag blir masor gjort sedan blir det nog en lugn hemmakväll med städning av akvariet!

Å förståss en massa MYS ♥!

Kommentarer
Postat av: TT

Mys ordentligt och tack så mycket för hjälpen.

Hoppas maken får bra besked på testen.

hörs senare.

2011-08-31 @ 12:26:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0