Nikon kurs

Tjolla hopp!

Då har man varit på´NIKON kurs då inne i stan...

Jag och ett helt klassrum fullt med folk varav en störig/jobbig skitunge längst fram

som jag allvarligt fundrade på att vrida nacken av....     

BARA att inse jag AVSKYR ungar/tonåringar!!! 


Kan folk inte bara sluta skämma bort sina fula ungar så att JAG slipper dom...

Nu överlevde jag dock kursen på 2,5 timme utan rast TROTS att en mager blondin halvlångt fram

klagade på att det va kallt då fönstret va öppet...   va tusan ÄT MER MAT SKAFFA UNDERHUDSFETT

jävla spinko jag svettades som en kärring i klimakteriet i bara linne hur kul va det tror ni????   Dock
kan det ju vara så att jag är från norra delen av Dalälven så.... 

LITE BÄTTRE LITE SNYGGARE LITE FETARE!   

Rätt så awesome är jag faktiskt....   ;-)


Kommentarer
Postat av: Tove

Yes you are :)

Kul och bra med kurs.

2010-09-13 @ 22:54:16
URL: http://www.themptander.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0