RESA RESA

Hihi nu är det mindre än ett dygn kvar tills planet går...!!!

Snart är resväskan packad, alla sängkläder bytta å sista tvätten fixad.

Jag bytte ju gardinerna redan förra veckan så dom gamla skall tvättas upp sedan tvätta upp det sista plus lite sängkläder så man har finfint då man kommer hem.

Skall dammsuga och torka av alla golv oxå men torkningen av golven får bli SKITSENT ikväll då vi lämnat av tjejerna hos våran kära J. 

Har sån FETÅNGEST över att åka ifrån dom dock är J helt fatastisk och dom älskar honom men dom är ju mina bäbisar....  

Jaja ångesten släpper väl kanske lite ikväll då dom kommer dit och få kolla runt överallt...

Å sedan får dom ju syn på hans akvarium eftersom han är den som planterade tanken i min skalle på att köpa ett oxå ONDA J ;-) 

Suck..   kommer sakna mina spinnomater.....

Men men jag kommer ju hem å får gosa med dom då igen å HOPPAS verkligen att dom saknat mig lite å att dom inte hatar mig då.,,,,,



Va ju till tvättstugan sist som sagt å alla stod där å såg molokna ut av snöovädret medan jag kom in där och sken som en sol av glädjen av att veta att jag slipper detta imorgon!

Skall bli UNDERBART att resa iväg jag å min älskade behöver båda lite semester då vi jobbat som 2 dårar ♥ helst min älskade prins som slitit som få...  Min kärlek mitt allt, mitt ljus i livet.

Shiiit va jag älskar den mannen.

Han är det finaste som finns i hela världen och jag är jordens mest lyckligt lottade kvinna!

Kommentarer
Postat av: Kulan

Anmäl dig gärna till Månadens Bästa Blogg hos mig =)



Vinnaren kommer bli länkad på en av de tolv största bloggarna i Sverige och få en fin present på köpet, värde över 1200kr!



2010-11-24 @ 13:25:17
URL: http://kulansplace.se/
Postat av: Tove

Vi ska försöka att inte vara i vägen för er semester :)

2010-11-24 @ 17:19:34
URL: http://www.themptander.se
Postat av: Anonym

Rusa o Xena pussar hej då och önskar trevlig resa <3

2010-11-24 @ 21:37:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0