En SAMSUNG 46.as Led TV

är min vän J´s nya inköp sprang runt på en massa affärer med honom idag i Sickla å

till slut hamnade vi på Elgiganten Megastore i Barkarby där han köpte sin nya älskling :-)

Sedan blev det en biltur hem till honom m TV-n å sedan hämtade vi pizza å

åkte hem till prinsen som frös halvt ihjäl på T-baneperrongen idag....  

VÄRDELÖSA JÄVLA SL som ALDRIG lär sig att fungera!!!
 

SUCK va trött man blir på folks GNÄLL oxå shiiit lappmöglet kommer igen!! 

O SHIT det nalkas vinter vad hade ni trott att det skulle vara palmer som

växer upp å att det blev 28 grader varmt ¨å alla tilldelades en varsin

paraplydrink och fri massage??  IDIOTER säger ja bara...


De finns dock de som det verkligen är SYND om i denna snömodd å de är

dom som är funktionshindrade alt rullstolsburna som inte kommer fram

pga slasket å snökanter.... DOM kan få¨klaga inte "vi andra normalstörda"

vi skall enbart gnälla i tysthet alt hålla munnen helt stängd!

Kommentarer
Postat av: Hannah

Jag med, och se hur det gick, nu lär jag nog få vänta en vecka :(

2010-11-09 @ 21:39:01
URL: http://enannanhannahs.blogg.se/
Postat av: Tove

Jag blir mest gnällig när snön hindrar mig från att ta mig nånstans.

Typ missar ridning eller blir tok sen bara för att vintern har kommit igen.

Och mitt knä gör typ konstant ont hela vintern :P Annars är snön fin :-)

2010-11-09 @ 21:57:50
URL: http://www.themptander.se
Postat av: Majso

Inte så jävla stor mening att gnälla,är man redan "insnöad" så vafan då lixom ;DD

Kram & puss <3

2010-11-10 @ 16:49:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0