Jävla Svenne-mentalitet,,.,

Så då va denna dag snart slut oxå "äntligen".

Åkte in till City för att ta en fika med M, kom på mitt i allt att jag behövde slå ihjäl en timme tid. What to do?
JO jag gick till nyöppnade Blodgivarcentralen vid Högtorgets T-bana och gav svenska folket 4,5 dl av mitt fina blod. Efteråt fick man som vanligt fika. Fett nice idé gå ett gäng vänner, ge 4,5 dl blod och fika gratis medans man utför ett gott syfte, nyaste trenden? Hur många skulle vara på ;-P

Sedan har vi JUL STRESSEN oxå som kommit till stan PÅ RIKTIGT!
"SERIÖST" fan va jag hatar Julen.....  med lite fakta så är Jul/Nyår två högtider där flest självmord sker, just pga att vissa verkligen känner hur misserabelt dom mår och hur ensamma dom är.

Ta min älskade pappis som exempel, han å morsan va ilag tills jag va 2,5 sedan slängde hon ut honom eftersom han inte slutade supa vilket han borde ha gjort istället så gömde han spriten, hon hittade den... = hans väskor stod färdigpackade utanför dörren då han kom hem. Efter detta inträffade så va han ensam på jul Dock hade han sin mor/far några år till men då dom dog hade han bara mig i princip. Lagom kul jul....vilket resulterade i att han söp sig dyngrak och somnade framför TV-n i sin ensamhet OM han inte hade mig hemma ♥

Kontentan av det är att JULEN suger.... ( I min värld alltså )

DESSUTOM så jobbar jag nästan varenda jul så vad är vitsen???

DYRT är det oxå å ja är så sjukt jävla less på att bli tvungen att jaga runt efter 4011 julklappar då mina vänner prompt måste springa å köpa klappar och sedan säga ÅH JAG HAR KÖPT JULKLAPPAR åt dig!!!  *gulli gull*   Därav denna jävla julångest.....

Djup Suck..

Har dessutom fetat i min en pizza precis, fett god va den oxå slipper ju gymmet idag för jag har faktiskt gett blod och får inte anstränga mig på 1-2 dar  hehe fett bra ursäkt svenne!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0