GOTT NYTT ÅR!

Får jag väl vara patetisk å skriva som alla andra, hehe.....

Jag har jobbat idag, tjänat feta stålar men men grymt trött just nu men d va värt det :-)
Fick lite mys å pyssel känsla på jobbet så jag inhandlade Crostini, svart caviar, gräddfil, räkor och kräftstjärtar, citron, en carambole frukt och så 1 stor Pommac och en stor Äppelcider. Därefter gjorde jag fina små skapelser ♥




Det va verkligen uppskattat hos mina kollegor så d gjorde mig glaaaaaaad! wiiiie!

Prinsen kom självklart över och åt lunch med mig det blev smörgåstårta från Coop Forum :-)  GOOOOOD!

Nu är klockan 23,23 och jag är helt slut, vill bara sova men tror jag skall föröka hålla ut tills efter 24 för katternas skull pga alla hjärndöda idioter som slänger sina pengar i sjön å smäller smällare och raketer,...SUCK!

Så godnatt nu å hoppa å flyg året 2009 som för övrigt mestadels va ett jävla skitår!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0