Jag försöker för i helvete! Varning för flummigt inlägg....

 
Jag försöker verkligen vara snäll, tillmötesgående, förstående, men vad FAN....... 
 
Jag är över 30, men jag ser förbannat bra ut för min ålder.
Jag ser betydligt yngre ut än vad jag är, så blir det ju med människor som inte kletar fulla nyllet med smink och ser ut som prostituerade då dom är 15 år.
 
Jag är förbannat bra på mitt jobb jag kickar dessutom ass inom vården, det är därför jag inte gett upp mina studier för att bli sjuksköterska trots alla dessa pissiga motgångar... 
 
Tidigt fick jag lära mig stå på egna ben och blev inte torkad i arslet som många andra blivit fram till så kallad vuxen ålder.
 
 Visst jag har fått skit, jag har fått gå från arbeten för att jag stått för det jag tror på. Folk har även försökt fått mig äta så mycket bajs så jag vant mig vid smaken av det.
 
Så försök pissa på mig, lycka till!
 
Knock your self out!
 
 
Kvinnor i min släkt & även folk runtomkring har ibland blivit sura och sagt att "allt rinner av mig som vatten på en gås". Absolut är det så många gånger, det tänker jag inte neka till.
 
Men personer som står för det som är rätt och tror på sig själva kan gå med huvudet högt!  
 
Just nu fuckar min sköldkörtel upp hela min tillvaro, min kropp känns inte igen riktigt och det förklarar varför jag varit så nere sista tiden.  
 
Jag försöker verkligen hålla mitt "shit" togheter men ibland vill jag bara ställa mig upp och skrika människor i ansiktet för att dom är så förbannat jävla tappade i skallen! Det gör jag oxå ibland men då har det ju kommit till den punkten att alternativet är att dom åker på en rak höger alternativt en lavett så skallen trillar av.... 
 
Många människor är idioter, dom lever i sin egna skyddade lilla verkstad och tror att inget kommer åt dem,,,,,     De bråkar aldrig med sina nära och kära, de lever mysiga jävla fredagsmysliv och lever verkligen inte fullt ut i sin förebannade bubbla.... 
 
Seriöst människor!  
 
Skaffa en HOBBY!
 
Sluta gnälla över allt jämt hela tiden.
 
LEV LITE för detta är det enda livet du har i din nuvarande skepnad.
 
Lev livet innan det hinner leva klart åt dig! 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0