Eurovision och valår

 
Seriöst, alla verkar tro att de är engagerade i människors rättigheter genom att rösta på Conchita Wurst i Eurovision....
 
Tror de verkligen att det är så enkelt.
 
Jag trodde det handlade om vilket samhälle vi lever i, vilken politik vi röstar på och hur mycket man enskilt hjälper till för att bidra till stacken?!?!
 
Människor är fan otroligt jävla dumma i huvudet ibland....   Tröttsamt dumma i huvudet.
 
Själv såg jag varken "mello eller eurovision" jag ser hellre på dokumentärer och program jag kan lära mig någonting av mer än en sångtext...
 
Förstå mig rätt nu, jag har inget emot vad folk väljer att se på men jag är dödstrött på att folk som inte röstar eller gör något kreativt med sin tid har åsikter...  
 
 
Tråkigt att folk är så engagemangslösa....  
 
 
Fuck You
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0