anatomi och fysiologi tentan va ett skämt!

 
Vet knappt av någon som fick godkänt. 
 
Tentan va ett MONSTER, så nu skiter jag faktiskt i omtentan nu den 17.e för nya kursen som startade idag kommer kräva en hel del läsande så jag hoppar tentan kommer aldrig hinna plugga till den ialllafall. 
 
Dumt att slösa ett omtentamenstillfälle oxå. Dock är jag osäker på om det räknas som att man gör av med ett tillfälle ändå fastän man inte anmäler sig...   Har skitdålig koll. 
 
Dock är jag klar för termin 2 som ja skrivit innan det känns bra. 
 
Igår va vi och kikade på ett hus, ett helt fantastiskt hus, så enormt fint och tomten va fantastisk. 
 
Dock är problemet i detta uppfuckade samhälle att det är svårt att få lån då man studerar, sedan ÄLSKAR jag att ha nära till allt som jag faktiskt har nu, flyttar vi blir vi av med massor av smidiga saker såsom ett mega centrum runt hörnet och en otroligt vacker promenadslinga runt sjön. OCH det kommer ta längre tid typ det dubbla till skolan det är NEGATIVT... 
 
Så det blir nog inget hus än på ett tag. 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0