Here I Go Again

 
 
 
Ja då kör vi då!
 
Första dagen avklarad i plugget.
 
Jag har ångest inför att göra om allt igen FY FAN rent ut sagt men va fan jag SLIPPER SJ och slipper få magsår eftersom min magkatarr tar död på mig!!
 
Idag åkte jag in till Slussen och mötte upp M.
Vi studsade till plugget som 2 nervösa småflickor och log då vi blev uppropade.
 
Hon ringde typ nyss och sa att hon kom in på KI och jag är jätteglad för hennes skull, dock blev jag nu helt ensam.
 
Fast om jag tänker efter så va jag ensam på MDH oxå första dagen och fick snabbt folk att umgås/prata/tjöta med.
 
Några av dom kommer jag alltid ha med mig å aldrig sluta höra av mig till. ( Om dom inte anmäler mig för trackaserier och jag blir dömd till "restraining order" ).
 
 
 
 
 
 
 
Detta kommer bli awesome ( hoppas jag ).
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0