Damp unge....

 
Det är vad jag är, dampar ur och gör allt annat än det jag ska just nu...
 
Ändå har jag ingen bokstavskombo, my mother had me tested!
 
http://www.youtube.com/watch?v=MYAJunzk-i8

 
Igår som exempel var att städa köket min prio, mitt hjärta skrek: HALLÅ du har en tenta fredag....
 
Min hjärna tänkte enbart ett ord: idiot...!
 
Istället för att sitta HÄR och skriva detta inlägg borde jag göra något åt ansiktet, då min plan att gå nya skolan utan smink sprack då mina halsmandlar valde att se ut som variga köttbullar och bekläder min hals med utbuktningar....
 
Irritationen är stor av att jag vaknade, såg mig i spegeln och insåg att ja även har skaffat mig ett fult märke några centimeter ovanför vänster mungipa... Tanken är: VAD FAN HAR JAG GJORT INATT!
Ser ut som att jag varit i en catfight....  
 
Det fattas en liten del hud liksom... sexigt.... NOT...
 

Ja ja.... sminka mig var det ja....
 
 
 
Wish me luck today!
 
 
Tjing!
 
 
 
Tur denna söta farbror gör mig glad!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0