tråkig mat......och suget efter det dåliga....

 
Just nu är jag enbart sugen på SASHIMI..... åt det häromdagen IGEN....
 
GOTT är bara förnamnet, är inte sugen på maten jag SKA äta utan har spenderat massor på utemat denna månad och förra.
 
Jag är spyless allt i matväg just nu förutom ÄGG, ägg är bra för ens själ!
 
Ägg byggde denna kropp! Eller ägg SKA bygga den nya kroppen jag pysslar med att skaffa.
 
Men så kommer suget, suget efter socker, smågodis, sura saker......SALTA godisar... nomnomnom.
 
Häromdagen va jag dumdristig och smakade Marabou Oreos som jag lade upp en bild på.... Någon hade fan sex i min mun och jag va bjuden FAN VA GOTT M GIIIIODIIIS!!!
 
 
Mummel....
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0