KAOS eller?

 
Inser att att det är mycket nu! 
 
Skall tenta på lördag, sedan kan jag tillägga att jag är "fru sista minuten" då jag precis gjorde klart sakerna tills i eftermiddag/skolan. Fast inte så knepigt egentligen jag kunde det typ utantill behövde bara skriva ner och hitta sidfakta,,, 
 
Fick tillbaks en uppgift häromdagen som jag gjorde enligt det jag lärt mig på Mälardalens Högskola... = FAIL på Ersta Sköndal... 
 
Suck... Bara att göra om och göra rätt....
 
MEN som lärarna sa bra att se vad ni kunde gjort bättre då nästa skall vara inlämnad om 2 dagar.  

De är typ strax klar oxå, vill verkligen göra RÄTT så jag slipper få tillbaks den och göra om även den....
 
 
Sådärja, känns skapligt klart nu innan lunch ändå.
 
Så nu kör vi!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0