Å bilen går bra?

 

Det känns lite nervöst nu inför lördagens tenta det måste jag ju faktiskt medge er kära läsare. 
 
Kära läsaare, haha det låter som att ni är många.
 
Men sanningen är att sedan min mans psykex slutade stalka mig har jag fått väldigt få läsare, men det gör mig inget.
 
Jag bloggar och skriver för min egen skull!
 
Kan jag roa eller irritera någon så är det helt okej oxå.
 
Vägra skriva om kost, smink å kläder å strunt!
 
Det vore i min värld lika intressant som att skyffla skit från en båt i atlanten.....
 
 
Så ni som bloggar om strunt...... skaffa en hobby!
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: TT

Fast kost e faktiskt intressant :)

2014-02-21 @ 12:33:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0