Skulle behöva en kram av er idag!

 
 
Saknaden just idag är obeskrivlig..... 
 
Tårarna sprutar och det gör så ont....
 
Jag är så ledsen.
 
Jag kan inget annat göra än att sakna er som inte finns.
 
Jag kommer aldrig få träffa er igen och det har varit uppenbart så länge, men just denna dag gör det extra ont,,,
 
 
 
 
Låten är hård, kall å hemsk, den stämmer inte in på hur jag känner och gör för er.
Den får mig dock att förbereda mig på att folk kommer och går. 
 
Jag måste lära mig att sluta lära känna fler, för jag orkar inte med svek. Lögner, orättvisa, irritation... 
 
Jag hade en tjejkompis som jag älskade stenhårt och gjorde ta mig fan allt för....  Vi har vait osams sedan mors dag... Fick veta bakvägen att hon ville ha ett uppehåll i vår vänskap. Kunde inte ens säga det till mig....   Det gör mig fortfarande besviken de gånger jag tänker på det... 
 
 
IDAG är min dag, men dagen har börjat rätt dåligt....  Hoppas den blir bättre,,,, Förutom passet på mitt älskade GYM, köttade rygg idag!   Det gick sjukt bra, lyfte dock väldigt lätt, körde tekniksträning till max! 
 
 
Idag ska bli en bättre dag! 
 
 
Men fy fan va jag saknar er.... er glömmer jag aldrig! 
 
 
 
 
 
Skulle helst av allt vilja sitta här nu, på bryggan och fundera ♥
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Annica

Kraaaaaam

2014-08-28 @ 17:02:39
URL: http://annicaj73.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0