Ni hörde mig!

 
Det är ta mig gröne inte ofta jag tackar högre makter men nu gör jag det!
Tack gode "nånting någonstans"där ute för att ni stöttade mig å gav mig ett G på tentan jag skrev i vackra Eskilstuna! 
Känslan är obeskrivligt skön, hade inte min make jobbat natt så hade jag vrålat ut min glädje igår då jag läste betygsresultatet inne på mobilen på toaletten ♥
 
Skall bli så inerligt SKÖNT att slippa ha ångest över att inte kunna få jobba extra i höst som jag hade det nu i höstas då jag tjänade för mycket pengar. Känns som att en enorm sten lossnat innifrån bröstet.
 
Skall bli fantstiskt att slippa Ersta i 5 veckor i höst. För trots att alla säger att det är en av Sveriges finaste skolor så trivs jag inte ett dugg, saknar mitt Eskilstuna så enormt mycket.
 
Älskar mitt fina MDH, min fantastiska skola, synd bara att tiden/SJ tog död på mig i höstas/vintras... Dock hade jag bitit ihop om jag hade vetat hur Ersta va.....      
 
Det hade varit värt att gå kvar, det hade varit värt att ha magkatarren.... Men lätt att vara efterklok nu.... 
 
 Nu idag kl 17-20 skrivs min första anatomi/fysiologi tenta på Ersta men den har jag inte pluggat till alls då jag satsade på min vårdvetenskap innan i E-tuna så HEJ OMTENTA here I come! 
 
Känns dock helt okej faktiskt. Känner ingen press, bryr mig inte då den i Eskilstuna va enormt mycket viktigare för min mentala hälsa. 
 
Nu kan jag slappna av och satsa på mini-omtentan imorgon.
 
 
 
 
 
 
 
Så jag njuter av en fantastisk tenor istället ♥

Kommentarer
Postat av: Micaela Åhman

Grattis! :)

2014-04-11 @ 14:59:03
URL: http://micaelahman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0