Hinner aldrig skriva...

 
Har fan aldrig tid, har inte tid med nånting längre :-(
 
Gillar inte det här speciellt mycket alls...
 
Att ha noll kontroll...Att ständigt få anpassa mig efter andra som skiter i saker och tar lätt på saker...
 
Känner mig utstött....
 
Har fått ha lägenheten för oss själva sedan i torsdags, känns magiskt!
 
Skall bli så skönt att få vara ensam igen få iordning och slippa skämmas då det kommer folk för detta har varit hemskt eftersom jag är en pedant person!
 
Snart så. Dock måste jag komma på ett sätt att inte känna mig så utanför...   
 
Det suger att vara utanför :-(
 

Kommentarer
Postat av: TT

Men varför känner du dig utanför :(

2013-10-21 @ 21:13:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0