Har lovat mommo!


Att sluta svära!   
 
OMG det är ju dags liksom varför väljer jag fula ord då jag har ett brett ordförråd och KAN använda mig av fina ord istället.
 
Så tack mommo för "knäppen på näsan" Här ska ske en förbättring direkt!
 
Lägenheten är tyst, eller tyst och tyst, brudarna har flyttat. Ordningen syns direkt då man fick plats igen. Dom har dock inte stökat till utanför rummet dom bodde i det är INTE så jag menar.Utan jag står och betalar för en stor 4 rummare men har bara haft 2 rum och kök knappt i 2 månaders tid.
 
Dock kommer jag sakna dom det vet jag men bättre att ha "sleepovers" där man väljer nätter så att mina andra vänner känner att dom kan komma hit.
 
Tycker d är så synd att G inte kommit hit under 2 månader just pga att brudarna bott här.
 
Nu skall ja ställa iordning resten här och börja fixa i sista flyttlådorna som stått undangömda i 2 månader.
 
Dags att ta tag i träningen oxå. Måste komma igång, skulle dessutom gått ut på Patrica ikäll med fina P men jag pallar inte. Luften har liksom gått ur jag är sliten trött och känner mig lite som en "broken toy"!
 
Men nu skall ja ta mig tid att LÄKA och dessutom PLUGGA som fan. Helgen kommer gå åt till att plugga!
 
Hoppas även på att snart få åka upp till hälsingland och hämta älgkött!    Ska bli så nice!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0