Gick i taket igår!

 
Vissa människor kan ta mig fan inte bete sig....
 
JAG är en person med åsikter och jag är mycket medveten om mina egna fördommar och jag står för dom!
 
Igår gick flera ur min grupp på skolan mot mig och skällde ut mig i grupp som en skock jävla HÖNS.... 
 
Seriöst vuxna människor!!!
 
Hur skulle mina åsikter kunna skada era betyg, för i helvete skärpning nu, tänk till slå på den där knölen ni blev tilldelad mellan axlarna!
 
Till skillnad från er pratar jag med mina lärare för att dom skall få förståelse för mina erfarenheter,
 
Fega är vad ni är....
 
Talade dock ut med J igår kändes bra. Hon är rak på sak, det uppskattar jag.
 
Dock förtjänar jag en jävla ursäkt av andra då det där va likställt med ren jävla mobbing....
 
Så fruktansvärt omoget beteende av bland annat en 40 årig kvinna....
 
SERIÖST!
 
 
Ps...
 
Att ha jobbat som väktare i snart 8 år och är van att skrika på folk är en klar
 
fördel då man skall tillrättavisa folk som inte kan bete sig som folk!
 

Kommentarer
Postat av: Ronsan

Skottpengar på en del typer. >=(

Kram

2013-11-29 @ 15:30:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0