Att blogga är som att skriva dagbok fast det är inte hemligt!

 
No shit tänker ni nu, men så är det ju...
 
Vissa saker håller man hemligt och vissa delar man med sig av.
 
Jag är en otroligt öppen människa som inte är speciellt blyg eller så men jag kan ta fruktansvärt illa upp av vissa saker och då låter jag folk få veta om det oxå.
 
Jag håller inte igen munnen utan jag "blurpar" ut det.
 
Förra veckan blev ja fruktansvärt irriterad över att behöva sitta å gnussa ner till Eskilstuna hela tiden för alla dessa grupparbeten vi gjort/gör.
Min frustration och irritation bygger mestadels på att jag som åker flera timmar om dagen brinner inombords av irritation då folk som bor i staden inte kommer i tid.
 
Sådant kan göra mig galen.
 
Nu dessa 2 månader innan nyår komer ja inte ha råd att åka så ofta som innan utan ja kommer köpa 10 kort för det kostar, ojojoj va det kostar att resa.Ett månadskort kostar 2850 kr och det finns inget som heter studentpris heller utan ja får betla det som alla andra gör/folk med jobb vilket är stört FUCK SJ....
 
Grupparbetet sonm är kvar kan man lika gott ta på SKYPE det går faktiskt om man får göra sig hörd.
 
Min grupp är en fantastisk grupp med underbara tjejer dock enbart tjejer vilket kan vara på både gott och ont i vårt fall/vår grupp är det bra för vi tänker inte lika men vi förstår varann, å det är A & O.
 
Kram på er brudar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0