:-/

JAHAJA.....
 
Då skall det krånglas IGEN tack KS....    
 
Jävla nötter!
 
Blir så frustrerad så jag vill slå sönder något.... 
 
Å så vården då det gäller min makes mormor....
 
Jävla IDIOTER!!! SLUTA fucka upp om å om å om igen pallar inte strida mot er i rätten.....
 
Orkar inte med bråk å tjafs just nu!
 
Vill bara ha det prinsessigt!
 
Å så avslutar skolan dygnet med att man inte kan logga in å se föreläsnngarna,,,  
 
TACK SOM FAN!
 
 
 
DOCK va partylite kvällen mysig!  
 
Sällskapet va kanon!
 
Dock kunde väl folk lära sig hur jävla OHÖVLIGT det är att säga att man kommer å sedan SKITER i att avboka,,,    
 
Vem tror ni att ni é?!?  
 
Jag vet... RUUUUUUUDE PEOPLE!!
 
 
Sedan kan jag säga att d känns bra att kunna få handla massa GRATIS då man kommer upp i en viss summa på en visnign så TACK kära vänner hjälpen att kunna få denna: 
 
 
Å tack PARTYLITE för "lånet" av er bild! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0