Natt vs dag

 
 
Det där med att jobba nätter har aldrig varit riktigt min grej...
 
Men det sköna är att man slipper folk, fruktansvärt skönt!
 
Tur det bara är tillfälligt dock för jag är ju mörkrädd oxå !!!
 
Nicht gut!
 
Dock kan jag typ bara äta kall mat så jag lever på kall mat som innehåller LITE för mycket socker ( godis går dock inte alls ).
 
Men jag skiter i det eftersom jag går så många timmar under natten.
 
Känner mig STARK i kroppen för att vara så jävla trött å slut som jag är.
 
Fan måste börja komma igång å träna PÅ RIKTIGT längtar tills vi har flyttat då har jag INGA ursäkter längre knappt en månad kvar nu.
 
Fuck nervöst kommer bli jobbigt som fan att inte bo vägg i vägg med grannen!
 
Men man kan se det possitiva i det oxå då jag MÅSTE gå över 2 km för en kaffe då!!
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0