Snart ett avslutat kapitel!

Igår satte vi igång det nya akvariet.
 
Prinsen och J slet som bara den, mina duktiga ögonstenar!   ♥
 
På söndag flyttar alla fiskarna HEM....  hoppas dom kommer trivas! 
 
På måndag kommer det städare och städar ur vårt gamla hem. 
 
Känns knepigt aytt vi kommer lämna bort nyklarna till något som varit vårt så länge, eller länge och länge sedan 2009 den 16.e September då vi fick nycklarna.
 
Jag var den första som bajsade på toaletten ( om inte byggarna gjort det innan ) kändes lyxigt!
 
Kommer sakna våra stunder i lägenheten, det har liksom gått några år, våran FÖRSTA lägenhet tillsammans eftersom min älskade flyttade direkt in till mig i Blackeberg i december 2008. 
 
Det va några år sedan och jag är ännu lyckligare nu än då!
 
Min prins, min make mitt allt. 
 
Tillsammans är vi magi!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0