Helgen...

 
 
Har rullat på rätt okej. 
 
Jag har jobbat.
 
Sett på Grey´s Anatomy heeeeeela helgen ja FÖRLÅT grannen men du är aldrig hemma :-/ har pundat serien HELA helgen :-/
 
Så kan det gå!  Är trots allt addicted som fan!
 
Känns som att jag håller på att gå ner lite i vikt över magen, får hoppas det stämmer för imorgon är det måndag OCH jag känner mig FRISK å kry som en nötkärna = imorgon skall jag ta mina apostlahästar å trava ner till gymmet i ILFART! 
 
Sedan lunch med fina T för att sedan invänta tisdag å läskigt läkarbesök då mina bröst anses typ KLARA nu men jag är sjuuukt missnöjd med det högra före detta trasiga bröstet....
 
 
Kommer nog lägga ut bilder oxå på min resa genom detta så att andra får se vad man fick gå igenom.... Fast kanske inte vet inte riktigt än vi får se. 
 
//Tjing!

Kommentarer
Postat av: TT

E du inte nöjd så försök driva det. Du ska ju leva med dem sen.

2013-02-18 @ 00:04:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0