Att drömma,,,

 
En muslimsk kvinna på jobbet sa häromdagen att "Gud ser dig"....
 
Jag svarade att jag tycker att Gud är en skitstövvel då han ta mig tusan "fuckar upp" allt i mitt liv till å från.... 
 
Det sägs att det som inte dödar härdar människan, själv fattar jag inte varföpr vissa skall utstå helvetet åter igen om å om igen.....
 
Medans vissa glider på sina bananskal...  
 
Det sägs att de som PALLAR får all skit å att dom som "kommer undan" är dem som aldrig skulle palla.... 
 
 
Inatt drömde jag om "pappa" inte min biologiska utan han som för 5 år sedan lämnade mig, lämnade sina vänner å den lilla familj som var kvar... 
 
Jag drömde att han va full....   ovanligt...   att han satt framför ratten, han va svullen i ansiktet av allt supande vägde några kilon mer än han gjorde då han levde...
Försökte få honom att ge mig bilnycklarna att låta mig köra hem honom...      
 
Den saknaden jag hade då jag vaknade och fortfarande nu är obeskrivbar...   Jag saknar honom så innerligt....    
 
Saknar att kunna ringa honom, ringde honom nästan varje dag JÄMT!    
 
Det va han som fick lyssna på mina killproblem....
 
Det va han som fick mina samtal då jag grät å va förbannad...  
 
Han stöttade mig å jag stöttade honom.
 
Det finns nog ingen man i hela världen som älskade min mor som han..... 
 
Jag saknar dig pappa... varför lämnade du mig? 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Brorsan

:'(

2013-02-16 @ 12:04:55
Postat av: TT

Så ledsen för din skull. Men jag är nånstans övertygad om att både din "pappa" och mamma ser dig, nånstans ifrån.
Jag finns här och stöttar gärna så mycket jag kan. Inte samma sak men vi försöker.

2013-02-16 @ 22:54:45
Postat av: Annica

:( Vi har/ har haft underbara pappor som lyssnat på mer än många pappor gör.
Stolta döttrar kan vi vara.
Förstår att saknaden är grymt svår. <3

Jag Tror fortfarande min pappa ska vara odödlig precis som jag trodde min mamma var det när jag var liten. Vågar inte tänka tanken hur livet skulle vara utan honom.

2013-02-20 @ 07:28:55
URL: http://annicaj73.wordpress.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0