nervös som tusan....

 
På torsdag smäller det! 
 
Då skall jag med tappra steg gå in på en skola igen....
 
3 års studier väntar.
 
Dock saknade ju jag gymnasietiden LÄNGE efter studenten.. Kan ju vara för att jag hade bästa klasskamraterna oxå!  
 
Så är detta lika roligt så kommer åren SPRINGA förbi å vips så är man utbildad och KLAR att möta den stora världen där ute!
 
Men jag är berädd som P brukar säga!
 
Jag har mitt nya fina militärgröna pennfodral och diverse hjälpmedel, synd att man inte får ha med bojjorna och batongen.....
 
Det kommer bli mysko å inte ha dom med sig.... Mycket mysko.... 
 
Dock kan det skapas utrymme för lite dålig stämning om ja tar med mig dom till skolan..... 
 
Funderar en del på hur mina klasskompisar kommer att vara....    har en hel del fördommar redan....
Det är nyttigt med vissa fördommar för då blir man inte lika besviken/chockad sen..
 
HOPPAS dock inte på "supande-fjolliga-20-åriga-bortskämda-mammas-flickor" för då spyr jag....
 
Det finns en gräns för allt....
 
 
Tjing!

Kommentarer
Postat av: TT

Det kommer nog finnas "supande-fjolliga-20-åriga-bortskämda-mammas-flickor" i klassen. Precis som det säkert kommer finns såna som du och såna som jag. En salig blandning helt enkelt :-)
Både festprissar och såna som bara pluggar. Några som festar ibland och pluggar ibland och så.
Man får ta allihop helt enkelt :-)
Men det kommer gå kanon!

2013-08-27 @ 23:21:37
Postat av: Fraggel

Det TT sa. :-D

2013-08-28 @ 06:32:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0