hej CSN.....

Hur fan skall vi kunna bli vänner alltså SERIÖST?!
 
Vet ni hur lite pengar ni lånar ut ?!?
 
Ert patetiska LÅN kommer täcka min hyra å min tågpendlingsbiljett.... 
 
Seriöst? 
 
WTF 
 
Å JA jag vet att man kan ansöka om MER lån men d vill ja fan inte....
 
Tänk om ni kunde vara lite reko å låna ut å låta folk få jobba hur jävla mycket dom vill istället...
 
Jävla nötter...
 
Fast jag förstår er ni vill ju TJÄNA pengar som alla andra å JA ni har låga avgifter på era lån väldigt låga räntor men ändå...  
 
Vad fan vinner jag på det liksom?
 
Suck...  
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: TT

De vill inte ha vänner... :P
De vill nog bara ha igen sina pengar.
Kan på ett sätt förstå de inte vill låna ut om folk jobbar föööör mycket. För då får de "oftast" svårt orka me skolan också.
Men mer än man får jobba på ett år borde man få.

2013-08-13 @ 09:26:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0