Dumma skola...

 
"Ja ja" jag skall vara glad att jag kom in..  
"Ja" jag måste försonas med CSN och skall ja va ärlig så tror ja inte d kommer bli SÅÅ mycket problem m dom ( hoppas jag ) ...
 
Men nu är det så att jag ÄR en arbetsmyra å jag VILL se mitt skolschema så jag kan börja planera hur mycket ja vill/kan jobba...   SUCK....
D är jätttttttelång tid tills på måndag!    
 
MASSSSOR med timmar juh! 
 
Känns som en evig väntan.......     En alldeles för lång väntan.....   MEGALÅNG faktiskt...
 
Skulle försöka logga in på studentportalen nu idag men inte ens d gick.... Klart IRRITERANDE....
 
Så... Måndag it is! 
 
Nervöst, fick inbjudan till en facklig konferans oxå som ja måste kolla om ja kan åka på... Dessutom vet ja inte hur d blir med min militära miniutbildning nu... SKIT.... ja ja dom finns väl kvar men d känns surt... 
 
Men men livet går vidare och nya saker väntar!   
 
Känns surt bara att man fixar å donar och kämpar mot ett mål å plötsligt rivs allt upp! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0