Ahhhhhhhhhhhhh!!!

 
Snälla dra åt helvete, dra åt helvete UTAN att passera gå....
 
 
( Jag va inte jobbmotiverad alls inatt/idag )...
 
Sedan blev d inte bättre av att jag hade kall risgrynsgröt på sån där "korv" eller Balle som "P" sa inatt...  Å jag hävde på nått som ja trodde va socker... ( d va SALT )... 
 
FUCK...
 
Sedan när man väl sitter å mår skiiiitilla så kommer den snälla städaren och drar igång dammsugaren från helvetet som luktar GAMMAL PÅSE så man typ dör...'
 
Så allt luktar BLÄ och jag är så trött så ögonen faller ihop... 
 
En annan sak oxå:  
'
Kära byggarbetare!  De av er som inte har högre IQ än en mumifierad igelkott vänligen gå upp 9 trappor å släng er ut från ett fönster....  UTAN skyddslina...     
 
ELLER lär er stänga fönster innan ni går hem = inte mitt jobb... 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0