Va på grönan igår

 
 
fnular på varför d alltid skall va skitväder då jag é ledig....
 
Egentligen skulle jag inte sätta min fot på Grönan då "The Hives" spelar, inte min typ av musik men just idag va min söta lillasyster där med sin skolklass ♥
 
Har nog aldrig sett en sådan lycklig tjej då hon fick en av mina priser!
 
Inser hur mycket jag missar/missat....
 
Skall väl försöka övertala skitungen att börja plugga i Sthlm då hon blir äldre så att hon inte fastnar uppe i norr.
 
Fast det finns ju andra städer att plugga i ioförsig, men det är nog att jag vill ha min syster nära, liksom jag har min andra syrra här min "snodda" fina lillasyster.
 
Skickade med en liten present till minsta brorsan oxå så slapp han bli utan då syrrorna gjorde grönan!
Min mage hankar med.... Igår va den dock orolig mest hela dagen, den behöver lugn och ro.
 
Att åka fritt fall men en av syrrans klasskamrater kändes åter som att tarmarna bytte plats!  Kan för tusan inte vara hälsosamt!!!
 
Men har man LOVAT så har man LOVAT!


Kommentarer
Postat av: TT

Fritt fall får nog inte bara en orolig lite småsjuk mage att kännas som att tarmarna byter plats.
Men bra du hade en bra dag!
Hoppas du får en än bättre idag.
Och låt ingen stjäla din energi.

2012-09-22 @ 12:58:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0