Åhhhh... huuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuus

Jag skulle sååååå gärna velat ha en kontantinsats nu!!!
 
Har hittat 2 fina hus för ca 2 mille i närheten av stan!
 
Fast som min älskade make säger så blir jag galen i vart å varannat hus!
 
Jag är helt enkelt en hushora eller husslampa!
 
Vi behöver verkligen ett hus, vi behöver platsen nu då familjen bara blir större!! 
 
Älsklingen har vant sig vid ideén oxå ÄNTLIGEN!!!  
 
Hehe trodde aldrig att han skulle vilja ha kåk men han är som en trisslott min make:    "PLÖTSLIGT HÄNDER DET liksom"
 
Så underbart lycklig att han ändrat sig!
 
Å underbart lycklig att min fina älskling är just HAN med stort H ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0