Nedräkning.......


Om 23 dagar skall man in på operationsbordet IGEN,..... 
 
Om 28 dagar skall min makes söta mormor flytta = jag får stå bredvid å se på för jag kan inte bära nått!!!! 
 
Om 54 dagar åker vi till mitt favorithav i hela världen!
 
Det som suuuger är att jag vet att jag inte kommer att kunna anväda mig av de roliga tennisbanorna och squash rummen den här gången...   :-/  
 
Jag som hade sett fram emot det men nu gick ju operationen åt helvete... IGEN.... 
 
Men men jag kanske överlever ändå, å KATTERNA finns där!
 
Så det blir massor av fotografering och SJÄLVFALLET snorkla lite kommer ha svårt att använda min högra arm bara :-/ 
 
Idag gifter sig min makes ena syrra med sin drömkvinna och jag sitter på jobbet för jag har ingen semester att ta ut :-/    Så då jag slutar 19 skall jag iallafall dit å gratta :-) 
 
Sedan är jag lite besviken över att nya GREYS ANATOMY boxen säsong 8 inte kommer förräns den 11.e november..... jag ville ju ha den direkt efter min op... :-((((

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0