Jag saknar mamma....

 
Tänk om hon hade funnits nu.... 
 
Tänk om hon aldrig hade fått sin jävla cancer....
 
Undra om hon skulle gått tillbaks till pappa i tid....
 
Undra om han skulle ha brytt sig om att gå till läkaren om jag bott "hemma",,,, 
 
Om mamma hade levt hade han ju gått för hennes skull.... 
 
Han gav liksom upp lite då hon dog, men gav upp helt då jag flyttade....
 
Han sa ibland på fyllan att jag hade lämnat honom.... 
 
Ja det kan jag ju ha gjort ja, men för att få LEVA för första gången i mitt liv... 
 
Jag träffade världens finaste MAN som jag gift mig med ♥
 
Det finns ingen som gör mig lyckligare än han....!!! 
 
Undra om jag hade valt denna operation om jag hade bott kvar... 
 
Vem hade stöttat mig då? 
 
Jag hade inte haft vännerna jag har här nere...  
 
Jag hade aldrig fått träffa dom... 
 
Jag skulle inte kunna tänka mig ett liv utan mina nuvarnade vänner inte heller ett liv utan vissa av de gamla som jag innerligt saknar. 
 
Jag saknar att dricka kaffe med vissa av er mer än andra å dricka öl i sängen haha jag tror ni vet vilka ni är ♥
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0