HUNGRIG!!!!

 
Fattar inte vad det är med sjukhus å att vara hungrig.... 
 
Mornarna är dock bäst då jag vill ha en stadig frukost.....
 
Idag skulle det sitta fint med äggröra och bacon och nybakta scones......! 
 
Undra vem jag försöker lura....   Det kommer bli sjukhusfil, sjukhus flingor och äckliga matknivar att bre på smöret på mackan med... 
 
Igår höll jag på att gråta då dom kom med en bricka med just det eftersom jag bad att få det vid 13... Tittade uppgivet på sköterskan som ställde fram en bricka utan bredd smörgås det skulle jag tydligen göra själv... TACK för den... Jävla kossa.....    
 
Ställ dig å bre smörgås själv då någon precis skurit i din högra sida, din bröstmuskel och du är sväld som en gris under armen...  SÅ smörgåsen fick bli utan smör å knappt kunde jag äta min fil å mina äckelflingor...    Hon frågade om jag ville ha socker eller mjölk i kaffet innan hon kom in med min BESTÄLLNING oxå å då sa jag nej = inget socker till min fil som jag hade velat ha då jag aldrig äter det hemma...    
 
TACK... Jävla kärring...  Sur va hon oxå.... 

Kommentarer
Postat av: julle

Klart man blir hungrig när man får leva på luft, tomma kolhydrater och socker :/ Jag höll på att svälta ihjäl på BB

2012-11-11 @ 21:48:02
URL: http://jullets.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0