Höll på att........

skriva ett " jag är duktig" inlägg häromdagen men jag glömde "posta det".....
 
 
Så nu skriver jag ett nu istället! 
 
 
Sitter idag på jobbet och har nu fixat julklappar till 5 "barn".
 
 
Känns oerhört skönt att få det gjort å JA d suuuuuuuuuger att man veta att klapparna reas ut på mellandagsrean men nu tänkte jag få iväg dem innan jul på posten å inte efter då vi åker iväg!
 
 
 
 
 Så nu är det bara att försöka fundera ut hur jag vill transportera dom :-)  
 
Men det löser sig :-) 
 
 
Kommer inte kunna åka uppåt på länge ändå....    Det finns ingen tid över. 
 
Snart åker vi knappt 13 dagar kvar 12 dagar å 13 timmar tills vi sitter på planet!     
 
Skall bli underbart att få snorkla igen, men fy bubblan för tanken på 1.a kallsupen man lyckas få ALLTID iallafall jag... 
 
Livet känns helt okej just nu. 
 
Inte speciellt trist alls med tanke på det jag å min man bestämde igår :-P 
 
 
Men det får bli en hemlis så länge! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0