Duttar runt!

Så nu va man tillbaks på jobbet igen känns rätt så okej. 
 
Visst det gör ont, men det skulle det ha gjort hemma oxå....
 
Så det blir till att bara att bita ihop. 
 
Det jag kommer sakna nu om ca en timme är min snooooze tid....  
 
Då jag kunde somna lite mellan 13-14 för att det va så skönt att slippa smärta i en timme = avslappnande. 
 
Har under dagen redan hunnit med 2 tant samtal, börjar tröttna på alla dessa jävla telefonsamtal...
Hur jävla svårt skall det vara egentligen att få saker att fungera för en gammal tant,,, 
 
Blir galen på detta. 

Sedan så är det nedräkning deluxe nu!!!  16 dagar och knappt 20 timmar kvar nu tills vi åker! 
 
Skall bli helt underbart! 
 
Känns tryggt att veta att katterna får bra kattvakt oxå, så att jag slipper sova oroligt. 
 
Nej men lite mer kaffe på det här då kanske :-) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0