Stiftelsen - vart jag än går

Lyrics: Lägg din hand mot min kind och visa mig vägen. Kommer du ihåg den? Det känns så skönt och komma hem. För när du ser mig, blir du lycklig Om du känner dig ensam, öppna dig då. Dela med dig av känslan, jag kan nog förstå. Om ditt hjärta slår, kommer jag vara med dig vännen vart du än går. Om ditt hjärta slår, kommer jag känna av din själ vart jag än går. Vart jag än går, vart du än går. du vilar här på mitt bröst. För mig är du livet, men jag tar dig för givet. Förlåt jag kan vara dum. När disträheten tätnar. Men jag hör dig. Om ditt hjärta slår, kommer jag vara med dig vännen vart du än går Om ditt hjärta slår, kommer jag känna av din själ vart jag än går Spela vår låt nu, ta mig med storm. Kan vi inte dansa som förr, hela natten lång Bli nu ett med mig darling. Jag vet att vi kan. Men sen vill jag hålla din hand. Om ditt hjärta slår, kommer jag vara med dig vännen vart du än går Om ditt hjärta slår, kommer jag känna av din själ vart jag än går. Tack fina vänner för denna låt ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0