Insamling till de som har det svårt...

I Sverige har vi massor med hemlösa, vi har fattiga människor som får gå till kyrkan och tigga pengar!
 
Ska det behöva vara så i ett I-land?
 
Skall vi ha det så, VILL vi ha det så?
 
Vem gör något åt det?
 
Jo det är faktiskt en hel del folk som stöttar och hjälper till.
 
Jag skänker kläder så ofta jag kan. Jag köper mat ibland och ger bort kaffe för att skänka lite värme.
 
Men det GÅR att göra desto mer!
 
Så nu idag startade jag en insamling på facebook för att få ihop lite till dem som har det svårt.
 
 
Jag tycker att det är synd att jag inte föddes stenrik med flera mille på kontot för då hade jag kunnat göra mer!
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0